Charlottas Blogg

Alla inlägg under juli 2010

Av Charlotta - 29 juli 2010 22:15

Hej

I dag vaknade jag klockan kvart över tio.

Sen åt vi frukost.

Sen så gjorde jag mig i ordning och packade.

Sen så satte ja ig vi datorn.

Sen efter ett tag så åkte vi  hem när vi va klar.

Sen när vi kom hem då plocakde j aundan lite i rummet.

Sen packa de jag till stockholm resan.

Sen efter ett atg så åt vi mat.

Sen efter de så målade ja naglarna.

Sne så sate jamig vi datorn.

HA inge mer å säga.

Ha de bra tills nästa gång.

kanske inte skriver p länge

Hare bra

Ciao

Av Charlotta - 25 juli 2010 22:24

Hej

I dag vaknade jag klockan tio men låg och drog mig till halv elva typp.

Sen åt jag frukost.

Sen gick jag och duschade.

Det ha ju rengnat hella dan typp så jag ha mäst sutte vi datorn hella tiden

Sen efter ett tag så åt vi korv me bröd.

Sen efter de så åkte vi hem.

Sen när jag kom hem satte ja mig vid datorn.

Sen pratade ja med min mamma och pappa.

Sen ha ja sutte vi datorn ha inge mer å säga.

Ha de bra tills näsat gång.

Ciao

Av Charlotta - 24 juli 2010 23:38

Hej I Dag vaknade jag vid tio tiden.

Sen så åt ja frukost.

Sen va de nå lopp utanför oss va de nå lopp i vattnet de va kul å sen på.

Första loppen stratade 11:00 och när de hade vare så gick ja å Linda å badade .

Sen gick vi tillbaka tills andra loppet va de började klocan 13.00

Sen efter d e v aslut mende va en som fick kramp stackars han.

Sen var de prisutdelning.

Sen efter de satte ja mig vid datorn.

Sen gick ja å Linda in till stal och de va ju Nipyran de va badkars rejset.

Sen så blev min syrr aLInd alit esur hon sa nu gå vi hem men ja vile inte de men ja gjorde de ändå.

Sen när vi kom hem så åkte eva och handlade.

Sen å tvi pizza.

Sen gick vi in igen.

de va musik underhållning.

Vi va där till typp kvart över nio då.

Sen när vi kom hem gjorde ja inte så himmla mycke.

Harre bra tills nästa gång.

Ciao

Av Charlotta - 23 juli 2010 18:01

Hej

I dag vaknade vi vid halv elva tiden typp.

Sen gick vi upp och åt frukost.

Sen så satt vi vid datorn lite de regnade ju hel adan i går typp.

Så de mästa vi gjorde va att kolla på tv och satt vid datorn.

Sen när de blev uppehål så åkte vi in till stan och handlade lite.

Sen gick vi tillbaka och då gick vi och badade.

Sen när vi kom tillbaka så började eva med maten de blev kycklingnaggets och pommes frits.

Sen efter ett tag så blevd e mat.

Sen när hon skulle sätta på andra omgången med pommesfrits så gick strömen på någe sätt så de pmmesfriten gcik inte å äta men vi bleb mätta ändå.

Sen efter de när vi hade äte.

Så gick vi in till stan de va Trollskoj och nipyran de va kul.

Sen när vi kom hem satt vi och pratade och åt lite småt å gått.

Sen gick vi på  en promenad.

Sen spelade vi lite spel ute som frispi.

Sen satte vi oss vi datorn.

Sen gick vi och duschade.

Sen så låg vi bara å pratade lite.

Ha inge mer å säga nu.

Hare bra tills nästa gång.

Ciao

Av Charlotta - 23 juli 2010 17:32

Hej I Dag vaknade jag halv nio för min mamam skulle komma i dag och min pappa också förstås.

Sen så kom hon då åt vi frukost.

Sen satte ja mig vid datorn lite.

Sen gick vi och badade på risöbadet.

Sen efter  ett långt tag så gick vi hem.

Och då va de mat vi åt nån slags wook de va gott.

Sen efter ett tag så kom min kompis erika hon skulle sova oss mig.

Sen så tog ja i mot henne också åt vi jordgubbar och grädde och socker.

Sen sa ja hejdå till mamma och pappa.

Sen så satte jag och erika oss vid datorn och kollade in bdb.

Sen så gick vi en promenad.

Sen så jorde vi int eså himmla mycke mer bara satt å pratade .

Sen efter ett tag så gick vi på dansbanan å dansade lite ¨Michael Jackson.

Bilderna kommer också.

Sen gjorde vi inge mer.

Hare bra tills nästa gång                 

Ciao

Av Charlotta - 19 juli 2010 23:10

Hej

I dag väkte eva mig klockan halv tio.

Sen så åt jag frkost.

Sen gjorde jag mig klar.

Sen åkte jag till Trudes Frisör och klippte mig det blev jätte fint.

Sen  så gick vi å handlade på skattkistan och sen köpte vi fyra liter jordgubbar.

Sen så åkte vi hem å då blev ja knäppt lite ghran av min halv syrra veronica.

Sen höll jag på lite me telefonen.

Sen gick jag och julia och badade å sen efte ryt tag så kom Eva å Christeroch han knäppte lite kort me sin nya kamera.

Sen efter ett atg så gick jag å köte en pan pizza å en ferstis.

Sen så efter de så adade jag nästan hela tiden tills halv fyra.

sen gick vi hem å duschade.

Sen satte ja mig vdi datyorn å spelad sims2.

Sen efter ett tag så blev de mat.

Sen så satte ja mig vid datorn tills Eva och Christer kom hem så blevde lite kvälls mat en hamburgare å sen lite jordgubbar å grädde å socker mums.

Sen ha ja inte så merå säha.

Här kommer  en bild på hur jag blev sen ja klippte mig

Hare bra

Ciao  

 

Av Charlotta - 16 juli 2010 23:35

Hej

I dag vakande ja halv tio.

Sen gick jag å diskade.

Sen åt ja frukost.

Sen åkte vi till rövarbyn.

Sen när vi kom fram så kollade jag lite på när My,Julia,Medea,Josefin,Linda och Elina.

Sen efter ett tag så gick jag å satte mig oss eva och maria och morgan.

Sen efter ett tag så för flyttade vi oss.'

Sen åt ja en kokt korv och en glass.

sen så vart de tråkigt.

Sen efter ett tag så somnade min mamma eva som vanligt hon somnar ju överalt.

sen efter tt atga så följde ja me Medea till Labyrinten.

sen åkte vi och åt middag på remsle.

Sen åkte vi hem.

Sen när vi kom hem så fick Elina å Medea uras om å spela på min dator.

Sen grillade vi lite godis på grillen.

Sen så ha ja sutte vid datorn.

Ha inge mer å säga nu

Hare bra tills nästa gång.

Cioa

Av Charlotta - 13 juli 2010 22:18

Hej

I dag vaknade jag vid 20 över 9.

Sen låg ja å drog mig lite.

Sen så åt vi frukost.

Sen gjorde j ai ordning mig.

Sen gick vi å badade.

Sen efter vi hade badat så åkte vi och handlade.

Sen när vi kom tillbaka så gjorde e va i ordning maten.

Sen så lekte ja lite med en tjej som heter Nathalie för vio ha främande från skövde.

Sen efter ett tag va de mat.

Sen satte jag mig vdi datorn.

Sen ha jag inge mer å säga.

Ha de bra tills nästa gång.

Ciao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards