Charlottas Blogg

Alla inlägg under mars 2010

Av Charlotta - 30 mars 2010 20:45

Hej

idag ha jag vare på skolan och när jag kom hem packade jag till kortis. sen satte jag mig vid datorn och sen åt vi mat vi  åt frukost korv och senaps sås och potatis mos och sallad. sen satte jag mig vid datorn och laddade ner gimp och det gick men sen vart de nå fel me programet så de avbröts inte kul

 

ha de bra tills näsat gång

tjao

 

Av Charlotta - 29 mars 2010 20:05

Hej

idag ha jag vare på skolan som vanligt.

sen när jag kom hem städade jag lite i mitt rum sen satte jag mig vid datorn och loaadade hem gubbar tills sims också va ja inne på bdb och lysnade på musik på youtobe och sen efter ett tag åt vi  mat vi åt biff och grädd sås och potatis och grönsaker. sen sate jag mig vid datorn och efter en stund ringde jag ett samt och sen satt ja vid datorn lite

ska börja dra i hop mig om ett littet tag?

ha de bra tills nästa gång

Tjao  

Av Charlotta - 28 mars 2010 19:28

Hej

idag ha jag sutte vid datorn också ha jag städat mitt rum lite

också ha jag gjort mat i dag kyckling och ris och curry sås.

 

sen ha jag inte gjort så mycke mera

ha de bra tills nästa gång

tjao


 

Av Charlotta - 27 mars 2010 21:43

Hej

idag ha jag varit oss mina föräldrar för vi skulle fira Linda för hon fyllde 10 år så vi grattade henne det va jätte kul i dag också åkte vi och handlade två grejor och också åt vi pizza och kebabtallrik jag åt kebaoch sen åkte vi hem. sen när jag kom hem la vi in virusprogramet i datorn och sen satte jag mig vid datorn och ska försöka ladda hem gimp men de gick ite så jag gav upp ska försöka i morrn igen och sen lyssande jag på musik och sånna saker.

om en stund ska jag dra i hop mig

ha de bra tills näsat gång

tjao  

Av Charlotta - 26 mars 2010 22:12

Hej

idag ha jag vare på skolan som vanligt och det blev ingen gympa vi påskpysslade i stället. sen när jag kom hem fikade jag lite. sen satte jag mig vid datorn och spelade spel och lyssnade på musik och efter ett tag började jag med maten och jag gjorde stuvade makaroner och korv och  köttbullar fast jag brände makaronerna lite så jag började om och då blev det bra. sen kollade ja lite på tv och sånt. sen gickjag och badade. sen kollade jag på lets dance. sen satte jag mig vid datorn lite.

 

och jag tror att Claudia och Tobias kommer att vinna

men om Mattias och Cecilia blir två ycker jag ändå att båda två ha kämpat lika mycke

 

ha de bra tills näsat gång

tjao

Av Charlotta - 24 mars 2010 20:27

Hej

idag ha jag varit på skolan och då hade vi träslöjd också hade vi bild och det va kul. sen när jag kom gjorde jag inte så mycket efter en liten stund stekte jag pannkakor och dom blev jätte goda gjorde typp tjugo st och blev bara fem kvar och sen när jag hade gjorde de och ätit satte jag mig vid datorn och soterade bilderna mina och kollade på andra bloggar och sånt. sen ringde jag ett samtal och efter det målade jag mina naglar.

i kväll är det andra avenyn också kl 21:00 på 1 det är jätte bra

ska börja dra i hop mig nu

ha de bra tills näsat gång vi hörrs

tjao:D

Av Charlotta - 23 mars 2010 19:57

  Hej

i dag ha jag vare på skolan och i dag på skolan hade vi bild och då vi bild och då påskpysslade vi de va kul och sen gick jag på en promenad med våran praoare för fick inte bada för att jag hade tagit hål i örat inte bra och få klor där. sen efter det åkte jag hem och när jag kom hem gjorde jag inte så himmla mycket läste nya julia tidningen. sen åt vi middag vi åt rester.

sen satte jag mig vid datorn och gjorde olika saker. om  en stund ska jag börja dra i hop mig.

ha de bra tills näsat gång

tjao

Av Charlotta - 22 mars 2010 20:10

  Hej

i dag har jag varit oss mina föräldra och i dag ha vi ätit pytt i panna och åkt på stan och jag ha fått tagit hål i örat det blri fint men nu gör det jätte ont och ja köpte lite hårspray och en smink grej också ha vi knäppt lite kort och vi ha ätit våfflor och choklad pudding också spelade vi lite yatcy och sen kl fem åkte jag hem. sen när jag kom hem åt jag pommesfrit och sen pratade jag i telefonen och satt vid datorn. sen gick jag och duschade.

sen ska jag snart börja dra i hop mig

ha de bra tills näsat gång vi hörrs

tjao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards