Charlottas Blogg

Alla inlägg under januari 2010

Av Charlotta - 31 januari 2010 19:10

Hejsan

i dag har jag suttet vid datorn och spelat sims2 nästan hela dagen också ha jag och min lilassyster va ute och gick på en promenad för att jag kände började få ont i huvudet så då fick jag lov och gå ut och få friskluft. också ha ja pratat med mina föräldrar. sen spelade jag sims2 igen och efter ett långt tag åt vi mat vi åt makaroner och nåt annat och den dära goda salladen. sen spelade jag sims igen och sen gjorde jag olika saker. sen skrev ja på bloggen? jag ha jätte ont i huvudet nu imte kul också har jag en blåsa på läppen den gör jätte ont?

tjao

Av Charlotta - 30 januari 2010 21:18

Hej i dag har jag inte gjort så jätte mycket faktist det ända jag ha gjort e städat i mitt rum och sen har jag duschat och sminkat mig? sen har jag spelat sims2 och laddat hem sims2 gubbar också ha jag varit på internet men inge mycket? också ha jag ätit vi åt jätte god mat vi åt potatis och kött och såsockså den dära jätte goda salladen igen? sen satte jag mig vid datorn igen och kollade på paradise hotel avsnitt också hela kvällen ha jag spelat sims2 och kollat på bloggar och lyssnat på musik på youtobe?

tjao

Av Charlotta - 29 januari 2010 22:43

Hejsan i dag har jag varit på skolan och i dag har vi haft gympa också gick jag till sjuksyster för att jaghar ju nageltrång de gör jätte ont hon plostrade om tån å sen va de klart. sen mötte jag mamma på busstation och sen åkte vi hem och när vi kom hem åt vi lite frukt. sen ritade dom och jag stickade och sen spelade vi maxi Yatcy de va kul. sen åt vi middag vi åt spagetti och köttfärsås och den dära goda salladen igen? sen skulle mamma åkte hem. sen stickade jag lite till. sen satte jag mig vid datorn och lyssnade på musik och sånt. sen spelade jag sims2 och kollade på tv. sen kollade jag på lets dance och mina favoriter gick de bra för. sen när de va uppehål på lets dance gick jag och satte mig vid datorn och kollade massor me saker. sen kollade jag på utröstningen av lets dance och dom som fick lämna lets dance va Anita och Tobias. sen gjorde jag lite fler saker.sen började jag dra i hop mig? Tjao

Av Charlotta - 27 januari 2010 20:44

Det här va de ända klippet ja hittade från paradise i år hon hejjade ja på men hon åkte ut

Av Charlotta - 27 januari 2010 19:11

Hejsan i dag har jag varit på skolan och i dag hade vi träslöjd de e kul jag gör ett fågel hus. sen när jag kom hem pratade jag med min lila syster och hons kompis och vi små bråkade på skoj. sen satte jag mig vid datorn och spelade sims2. sen åt vi mat vi åt hamburgare och pommesfrit de va jätte got. sen spelade jag dator igen lite sims och kollade på paradise hotel i de programmet hejjar jag på Andreas,Cimon,Greta,Catja men Cimon och Catja ha åkt ut hoppas att Andreas eller Greta vinner. i kvälls ka jag kolla på tv och göra mera grejor. i morgon skriver jag inte men på fredag ska till kortis i morgon. Tjao

Av Charlotta - 23 januari 2010 22:36

Hejsan jag tror att jag har nåt slags virus i min dator och de et därför att internet stängs av sig hela tiden så ja blir arg när jag ska skriva ett inlägg på bloggen för då stängs den ner. de jag ha gjort i dag e att jag skulle gå på stan me tre tjejor men dom gick i väg så jag gick me karin i stället. jag och karin gick och fikade hon bjöd mig på fika.sen gick hon å jag och letade efter sims2 Året runt men de fanns ingenstan på Åhlens fanns de inte äns nåt spel alls jag blev inte så glad de blev Livet i lägenhet i stället jag har också köpte ögon skugga och mascara. efter en stund gick vi till bussen och då åkte vi till max och åt. sen åkte vi hem. när jag kom hem kolade ja lite på tv. sen spelade jag sims2 livet i lägenhet. sen pratadejag med familjen lite. sen åt ja lite mat. gjorde ja olika saker på min blogg en sak ha jag glömt å skreve  att just nu mår jag jätte bra jag e nöjd me mitt liv jag fick min mobil i dag som jag inte ha haft på länge skita kul allså min famuilj e så trevlig nu så jag får nästan allt ja vill ha.  Tjao

Av Charlotta - 22 januari 2010 22:05

Hejsan i dag va jag ledig från skolan för att jag skulle åka till sollefteå och prata om ur min medicin har utvecklas i mitt huved och det har blevit jätte bra faktist. sen åkte vi ner på stan och köpte nya kläder och sånt kul. sen åkte vi på hullsta bageri och åt tacobuffe de va jätte gott. sen åkte vi hem och när vi kom hem brovade jag dom nya kläderna dom passade jag i och dom va fina. sen startade jag datorn och spelade sims men jag startade bara sims för sen sa eva att hon skulle färga håret på mig. sen satt jag och väntade på att färgen skulle åka in och sen gick jag och duschade. sen satte jag mig vid datorn och spelade sims2. sen åt vi mat vi åt makaroner och fiskpinnar och köttbullar. sen satte jag mig vid datorn och spelade sims och laddade hem gubbar till sims. sen kollade jag på Lets dance. sen satte jag mig vid datorn och la in ett inlägg på min blogg och kollade på Lets dance och den som åker ut är Peter och Maria , och Rabih och Oksana åkte nästan ut och Mattias och Cecilia fick 32 poäng jippi dom är bara för bra. om en stund ska jag börja dra i hop mig

tjao


Av Charlotta - 22 januari 2010 19:55

  Erik Hassel är är jätte bra på att sjunga faktist? Tjao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards