Charlottas Blogg

Alla inlägg under september 2010

Av Charlotta - 16 september 2010 20:30

Hej

I dag ha  jag vare på nordvik och vi ha  rengjort oss gnaggarna och gjort äppelmust.

Sen när ja kom hem så satte ja mig vi datorn lite.

Sen efter e tt tag så av de  mat vi åt kyckling me  potatatis.

Sen pratade ja m e mamma och pappa.

Sen ha ja  inge mer å berätta.

Ha de br atills näsat gång.

Ciao

Av Charlotta - 3 september 2010 22:44

Hej

I dag ha ja vare på skolan som vanligt.

Sen nör jag kom hem så fikade jag lite.

Sen så packade jag lite.

Sen satte jag mig vid datorn lite.

Sen åkte vi till sollefteå.

Sen när vi kom frasm packade jag upp sen.

Satte ja ig vid datorn.

Sen så åkte  evv aoch christer å handlade.

Sen hämtade dom maten.

Jag åt en calsone.

Sen ha ja inge me rå berätta.

Harre bra tills nästa gång.

Ciao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards