Charlottas Blogg

Alla inlägg under februari 2010

Av Charlotta - 28 februari 2010 20:09

Hej

i dag vaknade jag kl 9:55  typp och då gick jag och åt frukost sen städade jag undan lite i mitt rum och sminkade mig och sen satte jag mig vid datorn och skulle försöka att spela sims2 herrgård och trädgård men de gick inte så himmla bra så fick låna syrrornas dator och spela sims där i stället och det gick mycke bättre. sen så åt jag en pan pizza för jag skulle åka oc kolla på en konsär som hette banankontakt och den va jätte bra och lite rolig. sen åkte jag hem när jag kom hem gjorde jag mat till mig och min lila syster och det blev stuvad makaroner och köttbullar. och sen satte jag mig vid datorn och bloggade och lyssnade på justin bieber och på salem al fakir och spelade spel på spela.se och spelo.se om en stund skajag börja gå in i mitt rum och städa lite.

och i morrn fyller jag år kul.

ha det bra tills nästa gång

tjao


Av Charlotta - 27 februari 2010 22:21

Hej

i dag vaknade jag klockan nio och halv tio väkte eva  mig  och då gick jag och åt frukost och sen gick jag och duschade och sen sminkade jag mig och så.

sen åkte vi till mina föräldrar och skulle fira min födelsedag i dag men fyller på måndag men då e jag inte där vi fikade och spelade kort och sen öppnade jag mina presenter jag fick armband,sims2 Året Runt, parfym med mer och sen åt vi mat och sen åkte vi hem och när ja kom hem packade jag upp presenterna och sen satte jag mig vid datorn och installerade sims2 Året Runt och sen spelade jag de lite. sen kollade jag på melodifestivalen och Peter Jöback va bäst i kväll och en annan låt.

om en stund ska jag börja packa i hop mig?

tjao

Av Charlotta - 26 februari 2010 21:55

Hej

i dag ha jag varit på skolan som vanligt och mamma kom i dag också vi ha spelat uno och massor med mera saker efter en stund åt vi mat vi åt tjockpannkak. sen efter maten åkte mamma hem. sen satte jag mig och virkade och efter en stund satte jag mig vid datorn och spelade sims och laddade hem sims gubbar. sen efter en stun va det lets dance så då kollade jag på det och bäst i kväll va mattias och cecilia och stefan och malin och dom som åker ut vet jag inte.

men jag ska om en stund  börja dra i hop mig?

tjao

Av Charlotta - 24 februari 2010 20:57

Hej

i dag hade vi en innebandyturnering och det va kul men vi flrorade en match med 10-1 men det gjorde inge för det va ju bara en lek också åt vi mat och vi kom trea i  prisutdelningen.

sen hade vi en aktivitet taco och filmkväll det va kul filmen vi såg va  sommaren med göran den va superbra. sen åkte jag hem och när jag kom hem drack jag te och sen satte jag igång datorn lite.

tjao

Av Charlotta - 23 februari 2010 19:49

Hej

i dag har jag varit på skolan som vanligt och då kunde jag inte bada så då gick jag och en klass kamrat ut och gick. sen åkte jag hem fikade jag  lite och sen städade jag mitt rum tråkigt men när man städar blir det jätte fint.

sen satte jag mig vid datorn och laddade hem sims gubbar och lyssnade på min idol justin bieber och erik grönvall och eric saade. och efter ett tag åt vi soppa och vitlöksbröd och nåt annat gått bröd det va jätte got allafall sen speladejag sims men det är nå fel på datorn just nu kan gå tills sig hoppas jag annars få vi väl lämna in den igen kanske så sims bara hackar jobbigt.

jag ska snart börja dra i hop mig.

ha de bra till nästa gång.

Tjao

 

Av Charlotta - 22 februari 2010 20:01

Han är bra på att sjunga gillar hans låtar


Av Charlotta - 22 februari 2010 18:17

Hej

i dag har jag varit på skolan som vanligt och sen gick jag och  mina två klasskompisar till biblan och sen åkte jag hem och när jag kom hem satte jag i gång datorn och sen satte jag mig och drack varm choklad och åt kex choklad. sen satte jag mig vid datorn och spelade lite spel och laddade hem sims gubbar och lyssnade på justin bieber. sen efter en stund blev det mat vi åt potatismos och fläsk och den dära goda salladen. sen satte jag mig vid datorn igen.

i kväll är det mina två favorit program familjen annorlunda 20:00 på 4 och spårlöst 21:00 på 4 dom två programen ska jag se och förstås os.

om en lång stund ska jag börja dra i hop mig.

tjao 

Av Charlotta - 21 februari 2010 19:53

Hej

i dag har vi haft familjehems träff på paradis badet det var jätte kul?

ja vi badade från 11-15 kul fast den bästa rusen va avstängt tråkigt  och jag såg en jätte söt kille där?

sen efter vi hade badat klar åkte vi på burger king fast jag tyckte inte om kyckling burgaren fast vi fick glas och jag åt pommesfrit och drack drick.

sen åkte vi hem när jag kom hem satte jag mig och läste tidningen och åt kex choklad och sen satte jag mig vid datorn och gjorde olika saker.

ska snart börja dra i hop mig?

ha de bra tills nästa gång.

tjao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards