Charlottas Blogg

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Charlotta - 16 april 2010 13:00

Hej

Idag ha jag vare på skolan och då hade vi gympa och på gympan hade vi innebandy.

Sen åkte jag hem och när jag kom hem gick satte jag mig vid datorn sen gjorde jag mig fin.

Sen satte jag mig vid datorn och gjorde olika saker.

Sen åt vi mat det blev fläsk och potatismos.

Sen efter en liten stund tjusade eva mig till bussen och då åkte jag till kramfors.

Sen näör jag kom fram gick jag upp till parken och de v anån musik underhållning det va jätte kul och jag såg en jätte snygg  kille med.

Sen klockan elva åkte jag hem.

Sen när jag kom hem tog jag det lite lungt.

Sen gick jag och la mig och kollade påfilm.

ha de bra tills nästa gång

Ciao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards