Charlottas Blogg

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Charlotta - 30 juni 2010 22:27

                                            

Hej

I dag vaknade jag klockan tio över tio.

Sen åt ja frukost.

Sen så skulle vi gå och bada men då började d et spö regna.

Så då kollade ja på tv.

Sen efter e n stund så gick jame sopperna.

Sen satte ja mig vid atorn och spelade The sims.

Sen åkte vi hem till nyland.

Sen när jag kom hem.

så pratade ja me ma- pappa va inte hemma han va oss läkaren hade gjort illa sig när han av me en kompis.

Sen satte ja mig vid datorn.

Ha de bra tills näsat gång.

ska upp tidigt i morrn halv åtta typp.

Ciao

eller föresten de kommer bilder från prisutdelningen i söndas


Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards