Charlottas Blogg

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Charlotta - 12 maj 2010 22:15

Hej

I dag ha jag vare på skolan som vanligt.

Sen när jag kom hem fikade ja lite.

Sen satte jag mig vid datorn mäst hela tiden.

Sen när klocakn vart sent så fikade ja lite.

Sen så gick jag å kollade på en film.

Ha de bra tills näsat gång

Ciao

Av Charlotta - 12 maj 2010 21:44

Hej

I dag ha jag vare på skolan som vanligt och inge bad de blev en promenad för allai stället.

Sen när jag kom hem fikade jag lite.

Sen satte jag mig vid datorn spelade spel.

Sen efter ett tag så blev de mat vi åt pizza.

Sen ha ja inge mer å säga så.

HA de bra tills näsat gång

Ciao

Av Charlotta - 12 maj 2010 21:07

Hej

I dag ha jag varit på skolan som vanligt.

Sen erfter skolan så gíck jag Josefin,Erika och Magda och Isabella upp till babelsberget och örjade skära grönsakerna till tacosen och sen vid tre tiden så gick vi och duschade å gjorde oss snygga.

Sen gick vi upp till babelsberg lite och då vart det mingel där och sen pratade dom om vad som skulle hända under kvällen.

Sen så åt vi tacos och sen så åt  vi marängsviss.

Sen så va de ett jätte bra band som kom å spelade.

Sen så blev de dans å jag  dansade me Tony och Daniel.

Sen klockan nio va de slut och då hjälpte jag till å plockade undan.

Sen tjusade Bengt hemmig.

Sen när jag kom hem så gick jag och la mig.

Ha de bra tills nsäat gång

Ciao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards