Charlottas Blogg

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Charlotta - 15 maj 2010 22:38

Hej

Idag vaknade jag klockan kvart i tio.

Sen gick jag ut och satte mig vid datorn.

Sen så åt jag frukost.

Sen gjorde jag i ordning mig.

Sen satte jag mig vid datorn.

Sen så gick jag och min syrra och köpte en glass och sen gickvi till josefin och linad lite grann.

Sen gick vi till husvagnen igen och dååkte vi hem näsatn men först så knäppte eva kortpå oss.

Sen när vi kom till nyland åkte vi till syrran och kollade på katterna och fikade lite.

Sen åkte vi hem då satt jag vid datorn lite.

Sen gick jag ut lite.

Sen gick ja in å gjorde sallad.

Sen så åt vi mat vi åt grillat.

Sen gick jag och kollade på tv lite.

Sen satte jag mig vid datorn å där ha ja sutte ett tag.

Sak om en stund gå.

Ha de bra tills nästa gång

Ciao

 

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards