Charlottas Blogg

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Charlotta - 15 januari 2010 22:00

Hejsan i dag på skolan hade vi prao beök av en kille som hette Aron det va ku han är kul och jätte rolig?

sen åt vi lunch och det va en god lunch i dag det va spagetti och köttfärsås.Sen åkte jag hem när jag kom hem städade jag lite gran i mitt rum och sen kollade jag på top model det var jätte bra. sen hjälpte jag Eva med maten vi skulle äta tacos det är jätte god jag dukade och gjorde i årning köttfärsen det blev jätte god. Sen åt vi maten och sen satt vi och pratade lite gran. Sen gick jag och satte mig vid datorn och då kollade jag på the hills på datorn det programet är jätte bra också loggade jag in på min blogg också kollade jag på andras bloggar. Sen kollade jag på Lets dance och mina varorit par gick det rätt så bra för men mitt favorit par är Mattias och Cecilia dom är jätte bra på att dansa Mattias har utveklas sen förra vecka jätte mycket?

Sen laddade jag hem bilder till min dator?

Hoppas att Mattias och Cecilia kommer långt i Lets dance i år

tjao

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards