Charlottas Blogg

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Charlotta - 17 januari 2010 20:42

Hejsan svejsan i dag vaknade jag rätt så sent de va därför att jag och min syrra va uppe till klockan halv två i går vi lågg och pratade och kollade på film men visomnade typ kvart i tio i två sent. och när jag vaknade gick jag och duschade och gjorde mig fin. sen gick jag och satte mig vid datorn och sen gick jag och min lila sysr ut och gick en sväng för vi har sutte vid datorn och inte gått ut och tagit nån frisk luft man behöver ju frisk luft det va faktist skönt ute. sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och laddade hem typp tre simmar till sims och efter en stund spelade jag sims och efter en lång stund sa eva kan du göra salladen och jag sa ok och den salladen blev jätte god. sen åt vi middag  vi åt ris,kyckling och curry sås och sallade den maten är jätte god tycker jag allafal.sen gick jagoch spelade lite mera sims. sen skrev jag på min blogg och kollade på andras bloggar och  lyssnae på en som heter Vendela Palmgren och hon är jätte bra på att sjunga. men nu ska jag börja packa i hopmig lite

tjao

Av Charlotta - 17 januari 2010 20:18

Hon är jätte bra på att sjunga låten är jätte bra och fin och hon har en jätte fin röst  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards