Charlottas Blogg

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Charlotta - 19 januari 2010 20:09

Hej i morse va jag jätte trött jag vaknade halv sju men somnade om. sen åt jag frukost och gjorde i årning mig och sen åkte jag till skolan och på skolan i dag badade vi och det va jätte kul faktist. i dag gick jag lång dag till fem i tre. sen när jag kom hem packade jag och gjorde läxan och sen satte jag mig vid datorn och efter en lång stund kom eva och christer hem och då pratade ja lite med dom. sen sen kollade jag lite på folks bloggar. sen sa eva kan du va snäll och göra salladen och jag gjorde den och sen åt vi middag vi åt makaroner och kött och köttfärs och jag hädde på vinäger på makaroner e lite rolig och konstig i bland att hä vinäger på makaroner. sen gick jag och  satte mig vid datorn och spelade sims och sen kollade jag på paradise hotel på tv6 play de programet är i kväll med kul och skoj men i går åkte min favorit ut igen först åkte Andreas ut och i går åkte Catja ut inte kul alls hoppas nån av dom kommer tillbaka. sen kollade jag på folks bloggar och lyssnade på Vendela Palmgren och om en liten stund ska jag kolla på tv.

i morgon kommer jag inte att blogga ska bort  ha de bra tills nästa gång tjao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards