Charlottas Blogg

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Charlotta - 7 februari 2010 19:49

Hej

jag ha inte skrivit på ett par dagar ha inte varit hemma ha varit på kortis i fem dagar i onsdags så gjort vi inte så himmla mycket jag hjälpte tillmed maten och på torsdag så gick vi på en musikal som hette Alice i underlandet den va bra och rolig och på fredag gick vi på hotel kram och åt  buffe de va jätte gott faktist också kollade vi på lets dance och då åkte rabih och maria ut fast ja tyckte att marcus och helena skulle åka ut för rabih ha börjat kunna dansa nu och just då åkte han ut och marcus och helena va inge bra i fredas och i lördag skulle vi åka slalom eller träna på vallen men vi kunde inte göra det för vi hade ingen bil så tråkigt jag som hade sätt framemot att åka slalom men man ska inte se e fram e mott så mycket för då kanse det blir så att de inte blir av också blir man jätte besviken också kollade vi på melodifestivalen och ola och salem al fakir gick till finalen och jesica och pain of salvation och i dag så va vi ute också kollade vi på en film som heter ninja koll den filmen va bra också ha jag spelat wii och efter en stund kom mina föräldrar och hämtade mig. sen när vi kom hem packade jag upp tvätten också kollade ja på tv och sen läste jag tidningen och sen åt jag en pan pizza och sen satte jag i gång min dator och då gjorde jag olika saker på den i kväll ska jag kolla på repriset på melodifestivalen 2010.

i tisdags va de final på paradise hotel och jackie och patrik vann jag blev inte nöjd dom skulle inte vinna alls jag tyckte inte att dom ha spelat så bra men tydligen ha dom ju spelat ett bra spel eftersom att dom vann men jag tyckte inte om dom men så är det.

ska snart börja och dra i hop mig.

och i morgon ska jag åka och kolla på modo-brynäs det ska bli skit kul allså

tjao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards