Charlottas Blogg

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Charlotta - 9 februari 2010 20:19

Hej

i dag har jag varit på skolan som vanligt.

sen när jag kom hem gjorde jag läxan och sen satte jag mig vid datorn och laddade hem simsgubbar och sen spelade jag sims2. sen efter ett tag så va de middag vi åt potatis och fläskfile och sås och den dära goda salladen. sen satte jag mig vid datorn och spelade sims 2 sen kollade jag in folks bloggar  och lyssnade på musik på youtobe.

i går va jag på hocky och kollade på modo-brynäs och modo vann med 4-1 det va så himmla dåligt asså att dom vann brynäs skulle ha vunnit men så är det men hocky det är ju bara en lek.

jag ska snart ta och plocka i hop mig

tjao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards