Charlottas Blogg

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Charlotta - 15 februari 2010 20:17

Hej

i dag ha jag varit i övik oss mina föräldrar och vi gjorde lite olika saker vi bakade kladdkaka och gjorde semlor och åt pytt i panna och åt sill och potatis och vitsås det va jätte got också har vi varit ute på en sparktur tillen data affär det va kul. sen klockan fem åkte jag hem. sen när jag kom hem åt jag kladdkakan som vi hade gjort den va jättegod och sen packade jag lite tills i morrn och sen satte jag mig vid datorn och gjorde lite olika saker.

ska snart börja dra i hop mig ska ju se spårlöst i kväll på fyran klockan nio.

ha de bra till nästa gång

tjao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards