Charlottas Blogg

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Charlotta - 19 februari 2010 22:08

Hej

i dag har jag varit på skolan som vanligt och då hade vi gympa och då tränade vi innebandy för vi har en innebandy turnering på ons dag det ska bli kul. sen åkte jag hem och när jag kom hem fikade jag lite och sen satte jag mig vid datorn och laddade ner sims gubbar och lyssnade på justin bieber han är bra på att sjunga och han är fin. sen spelade jag sims2 men det bara blev nåt fel hella tiden blev galen. sen åt vi mat vi åt nån köttgryta och den var super god. sen satte jag mig vid datornlite och kollade på folks bloggar. sen gick jag och kollade på lets dance och jag tyckte att mattias och cecilia va bra i kväll och stefan och malin. sen satte jag mig vid datorn lite och gjorde olika saker. ska om en stund börja och dra i hop mig.

i onsdags så såg jag farsan på bio och den var rätt så bra men jag hade förväntat mig lite mer men den var helt ok den får tre sjärnor av mig.

tjao

 

Av Charlotta - 19 februari 2010 15:45

Den här killen är bra på att sjunga


Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards