Charlottas Blogg

Alla inlägg under januari 2010

Av Charlotta - 5 januari 2010 21:12

Hejsan svejsan i dag vaknade jag sent för att vara mig? i dag har jag kollat på mitt favorit program på tv3 det heter Våra bästa år det va jätte bra. sen  lyssnade jag på min idol erik och spelade spel och sen spelade jag sims3. sen åt vi jätte god mat och sallad det blev spagetti och köttfärsås och min mamma gjorde världens godaste sallad . här kommer resepter på den goda salladen Avokado, Äpple,Paprika,Sallad,purjolök,Honungsvinäger det är den godaste salladen jag ha äte? i dag är det mitt favorit program paradise hotel igen men det är synd att det bara är på måndagar och tisdagar men det är bra att det är allafal. nu kommer det bilder på min idol Erik grönvall    han är snygg och jätte bra på att sjunga?

hejdå och godnatt:)

Av Charlotta - 4 januari 2010 20:49

Tjaba i dag har jag bara tagit det lungt och haft det skönt och underbart jag har skottat och kollat på film och jag har skaffat en blogg för första gången skit kul men en blogg? i kväll är det paradise hotel igen jätte kul jag älskar parasise hotel det handlar om kärlek och sånt gillar jag att kolla på?  Tjao

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards