Charlottas Blogg

Alla inlägg under januari 2010

Av Charlotta - 13 januari 2010 20:18

Hejsan svejsan i dag har detbaravarit en vanligskoldag. Sen när jag kom hem och satte på tv och då va det ett jätte bra tv program kom faktist inte i håg vad det programet  hette men det var iallafa jätte bra?

Sen pratade jag i telefonen och sen gick jag och åt nånting jag attäta för jag va jätte hungrig för att det va ingen god mat på skolan i dag det va ananaskassler och fick och sås och potatis det va inte got för att fisken va alldeles hårt inte got så jag tog en macka med ost pådetva jätte got. Sen satte jag mig vid datorn och kollade lite på min blogg och sen spelade jag sims efter ett tag åt vi mat vi åt potatis,korv,pulvermos och sallad asså man fick välja mellan potatis och pulver mos eller så fick man ta båda? Sen spelade jag lite sims till men sen spelade jag lite spel och kollade på andras bloggar. En sak som händer mig varenda dagnnärjag ska göra nåt på min datorn typp skriva ett inlägg på min blogg så stängs bara internet av när det blir så blir jag galen och arg inte kul?

I morgon skriver inte jag då ska ja bort.

Tjao

 

Av Charlotta - 12 januari 2010 20:32

Hej i dag på skolan har vi kollat på en film som var jätte bra den hette Rain Man och det handlade om två syskon som inte visste att dom hade varandra en kille hade autism och hans bror sa här på  du och läsaoch det var en telefonkatalogen och han kom i håg allt helt fantastiskt allså den filmen måste ni se den r faktist jätte bra? i dag när jag kom hem satte jag mig vi datorn och kollade på folks bloggar och efter en stund spelade jag sims2 och efter en lång stund åt vi mat det blev pytt i panna. Sen skulle jag logga in på min blogg och då hade jag en kommentar men jag skulle kolla en annan grej påmin bloggoch sen när jag skulle kolla vem som hade kommentera då va kommentaren bara bortkonstigt tycker jag fast det hände ju mig nästan allt some konstigt händer mig  

 

Av Charlotta - 11 januari 2010 19:37

Hejsan i dag har jag varit på skolan och efter skolan gick jag och lånade böcker på biblioteket jag lånade fyra böcker och när  jag kom hem städade jag lite och sen satte jag mig vid datorn och laddade hem prylar till thesims två jag kanske är barnslig efter som jag  spelar sims. sen lyssnade jag på musikpå youtobe och kollade på folks bloggar det va kul  

sen spelade jag thesims2 efter två timmar åt vi middag vi åt jätte god mat det bled fläsk och potatismos och jättegod sallad asså i dag var det helt perfekt  

sen kollade jag lite grana på ett tv program men sen satte jag mig vid datorn igen och laddade hem simsgubbar och efter en stund kom främade och då åt vi tårta efter som en i min familj fyller år?

om ett tag ska jag dra mig från datorn och kolla på Spårlöst på 4 kl 21:00 det ska bli kul och se det? tjao  

Av Charlotta - 11 januari 2010 19:34

 Dom här va me i melodifestivalen förra året jag tycker att dom sjunger jätte bra  

Av Charlotta - 10 januari 2010 20:16

Hejsan nu har jag kommit hem i helgen har jag varit borta det va kul men det är ju skönt att komma hem igen det jag har gjort i helgen kolla på tv ritat kollat på Lets Dance och på Robinson-karibien och på Lets Dance hejar jag på Molly och Jonatan,Maria och Rabih,Elin och Daniel, Agneta och Tobias på Robinson vet jag inte vem jag ska hejja på efter som de e ju så konstiga regler på det programet också har varit på stan och handlat godis till lördakvällen också harjag sutte vi datorn också har jag spelat skip-bo jätte mycket i helgen också har jag hjälp till med maten två dagar det va faktist trevligt och kul jag gillar att hålla på i köket men nu är jag hemma igen när jag kom hem packade jag upp och sen kollade jag på The Hills det är ett jätte bra program och sen pratade jag i telefon och sen startade jag min dator jag kollade på folks bloggar också lyssnar jag på musik oc spelar spel. tjao  

Av Charlotta - 7 januari 2010 14:27

Hejsan svejsan i dag vakade jag rätt så sent. och sen gjorde jag vättiga saker och sen började jag att packa till kortis jag ska ditt i dag klockan halv fyra och ska vara där över helgen och mina syskon ska ockås vara där så då får mina föräldrar ha det trevlig och bara myssa hela helgen. och sen spelade ja dator jag gick ut på youtobe och min blogg och på olika spelsidor och sen efter en stund kom mina två syskon hem dom har varit i skolan men inte jag ?

nu ska  jag åka till kortis men jag skriver mer på söndag  ?

tjao  

Av Charlotta - 6 januari 2010 20:44

Hejsan  i dag vaknade jag rätt så sent igen för att vara mig och sen satte jag på tv och kollade på mitt favoritprogram Våra Bästa År det hände jätte mycket i dag?

Annars har jag nästyan bara suttet vi datorn och lyssnat på musik och seplat spel på spela.se och spelo.se och Girlsgogames.se också har jag spelat sims2 och 3 för skojjs skull också har jag äte jätte god mat vi åt hasselbagspotatis och fläskfile också åt vi den där goda salladen igen också har jag kollat på en jätte bra film i dag också har jag laddat hem hår får simshemsida.  i dag har en hund som heter figo varit här också han är jätte söt? nu ska jag pacak i hop mig  tjao

Av Charlotta - 5 januari 2010 23:16

Den här låten är jätte bra

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards