Charlottas Blogg

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Charlotta - 7 mars 2010 20:55

Hej

i helgen ha jag varit på kortis och i fredas gjorde vi inte så himmlamycke faktist kollade på lets dance och åt semlor och på lets dance åkte stefan-Manlin ut blev förvånad att han åkte ut trodde att willy skulle åka ut och i lördags vaknade jag kl halv tio typp och sen åt jag frukost och sen gick vi ner på stan för det va vinterfest och vi kollade lite på kockduellen men de va inte så mycket såg inte så bra men sen va det ett par killar som kom och tricksade med skotrar dom va jätte duktiga och sen gick vi tillbaka till kortis och då började en personal med maten och jag satte mig vid datorn och sen efter  ett tag åt vi vi åt hamburgare och pommes-frit gott. sen spelade jag wii och sen gick jag och duschade och sen kollade vi på melodifestivalen Andra Chansen sen fikade vi lite och sen gick vi å la oss. och i dag vaknade jag kl 9 tiden och då började jag att äta frukost och sen sminkade jag mig och packade i hop och sen åkte vi till slalombacken oc åkte slalom i fyra timmar kul. det är kul att åka slalom och sen åkte vi till kortis och åt lunch och sen spelade jag lite wii och sen åkte jag hem när jag kom hem packade jag upp och sen satte jag mig vid datorn och förde över bilderna till datorn eftersom vi ska skika tillbaka min kamera den fungerar inte så bra .

ska om en stund börja dra i hop mig

ha de bra till nästa gång

tjao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards