Charlottas Blogg

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Charlotta - 19 mars 2010 22:55

Hej

i dag har jag vare på skolan och då hade vi gympa och då åkte vi skriskor kul fast fick ont i fötterna

sen när jag kom hem hade min nya kamera kommit så då höll jag på med den.

sen gick jag till ica och köpte salta chips och en skvaller tidning

sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och kollade på folks bdb och såt efter ett tag vart de mat vi åt fläskkottleter och sås och pmmesfrit och den dära goda salladen.

sen satte jag mig vid datorn igen och kollade på folks bloggar och sånt och sen kollade jag på så ska det låta. sen satte jag mig vid atorn och gjorde olika saker.

sen vart de utröstningen av lets dance och willy och charlotte åkte ut.

om en stund ska jag börja dra i hop mig

ha de bra tills nästa gång

tjao

 

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards