Charlottas Blogg

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Charlotta - 8 mars 2010 20:20

Hej

 

i dag vaknade jag kl 07:30 när väkar klockan ringde då klev jag upp och åt frukost och sminkade mig. sen gick jag till bussstationen och väntade på bussen för jag skulle åka till min skola och ha en aktivitet med pingis,spel och äta våfflor och skytte det va 10-15och sen när klockan va typp kvart i tre så gick jag mot bussstation för att hinna med tre bussen och sen när jag kom hem fikade jag lite och sen städa jag mitt rumdå blir det fint fast man ska ha de fint jämt tycker jag och sen satte jag mig vid datorn och kolade på bloggar och va inne på bilddagboken och lyssnade på musik på youtobe och sen efter en stund åt vi mat det blev kyckling potatis grönsaker. sen satte jag mig vid datorn?

   ha inge mer å säga

 i morrn blir der slalom i skulebackekul

ha de bra tills nästa gång

tjao


Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards