Charlottas Blogg

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Charlotta - 1 mars 2010 19:45

Hej

i morse så sjöng dom för mig och jag fick cola och två choklad bitar och presenterna jag fick va en kamera,linnen,pengar och en mus det va fina presenter och sen åkte jag till skolan och då va det nån som hade skikat ett kort till mig på peter forsberg bara för att dom vet att jag inte tycker han är bra skojjigt. sen när jag kom hem så kom mamma och överaskade mig kul av henne fick jag ett sims3 spel och en skrivbok och sen då åt vi tårta gått och sen knäppte jag kort med min kamera lite och sen efter en stund så blev det middag och vi åt fläskfile och pommesfrit och sås och den goda såsen

sen åkte mamma hem och då satte jag mig vid datorn och förde över bilderna till datorn som jag hade knäppt också kollade jag på andras bloggar och lyssnade på musik på youtobe också kom min syra och av henne fick ja pengar kul.

ska snart börja packa i  hop mig

i kväll är det ju spårlöst kl 9 på 4 kul och bra

ha det bra tills nästa gång

jag e nöjd med min födelse dag .

tjao


Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards