Charlottas Blogg

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Charlotta - 9 mars 2010 22:12

Hej

i dag klev jag upp när väkaren ringde jag fikade och pakade matsäck och sminkade mig och gjorde mig klar för att gå till bussen och bussen kom lite sent men det gjorde inte så himmla mycket. sen när vi va i k-fors så åkte vi genast till skule och åkte slalom jätte kul fast jag fick ont i fötterna men det va kul och åka och mycke trevligt sällskap och sen kloockan halv tre åkte vi mot  k-fors vi va där vid halv fyra  och min buss gick kvart i fyra så jag fick vänta en liten  stund  och sen va klockan kvart i fyra så då åkte jag hem till mig och när jag kom hem satte jag mig vid datorn och sen efter en litren stund blev det mat och vi åt världens godaste mat tacos det är så himmla gott och sen satte jag mig vid datorn igen och va inne på bilddagboken och kollade på folks bloggar och sånt ska snart gå och lägga mig för jag ska bowla och åka skoter i morrn.

i dag när jag åkte slalom ramlade jag inte en ända gång.

ha det bra tills nästa gång vi hörrs

kanske inte skriver i morrn.

tjao

Presentation


Välkommen till Charlottas Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker du är snyggast?
 Eric Saade
 Ola Svensson
 Salem Al Fakir
 Andreas Johnson
 Darin
 Erik Linder
 Peter Jöback
 Justin Bieber
 Robert Pattison

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards